Дигитални тенденции през 2018-та година

Изработката на модерен сайт е предизвикателство. Тенденциите, които властват за една година, могат да изглеждат нелепо следващата. Разбира се, някои от дизайнерските решения продължават с години, а други се превръщат в класика (използването на син цвят).
Подбрахме някои от най-открояващите се тенденции за 2018-та, които вече могат да се забележат в интернет – под формата на кампании, сайтове, реклами.

90-те са на мода

shoutitoutdesign.com

Няма как да не сте забелязали увлечението по дънките с висока талия, защото присъства навсякъде около нас. Ярките, неонови цветове, черно-белите райета, карираните широки ризи, и въобще смелите комбинации между напълно несъвместими елементи, успяха да се наложат и в уеб-дизайна.

Лилавото е цветът на 2018-та година

 

pantone.com

Според Pantone, лилавият цвят символизира смелостта, безкрайността на космоса, и неизвестното бъдеще, пълно с възможности.  Освен това, лилавото е предпочитан цвят от едни от най-смелите иноватори в областта на изкуството, като Prince, Jimi Hendrix, David Bowie.

Спокойствие

2018-та година е време за спокойни цветове, положителни послания и медитиращи състояния, според Facebook. Синьото, като запазена марка на компанията, присъства навсякъде, в комбинация симпатични анимации и гифчета.

popsugar.com

 

Градиенти

Тази тенденция е много удобна, защото е лесна за изпълнение. Градиентите трябва да са големи, шумни, и ярки. Особено модерно е да се използват като филтър за снимките в сайта.

webgradients.com

Много ярки цветови схеми

Напредналите технологии ни позволяват да избираме от множество устройства с retina, или amoled екрани. Уеб-дизайнерите могат да загърбят окончателно използването на web-safe цветове.

Ярките цветове вече не са проблем, а са дори препоръчителни: подсъзнателно, ние обръщаме повече внимание на ярките обекти около нас, или в мрежата.

shoutitoutdesign.com