Thank you page – защо е важна?

“Thank you page” –  страницата, която излиза при успешно извършено действие от клиента, е един много подценяван елемент от структурата на уебсайта.

Да благодариш за извършената покупка по ефектен начин може да увеличи посещенията, да накара клиента да се почувства добре, и да увеличи продажбите.

Когато се създава този тип страница, има само едно правило: да благодариш по някакъв начин за извършеното действие. Останалото е дело на идеите и уменията на дизайнера.

Малките жестове

Предизвикването на някакъв вид взаимоотношения, било то и малки, привлича клиента.

Thank you страницата не коства нищо, освен самото й създаване – нямаме физическото раздаване на мостри, и не провеждаме среща с клиентите. Ние просто им благодарим за извършеното действие, било то покупка, трансакция, записване за бюлетина. Но в резултат на това получаваме много повече, отколкото даваме.

Както вече споменахме, една успешна thank you страница зависи от уменията на дизайнера. Ето няколко идеи, които могат да се използват:

Ефектно изображение

Думата „благодаря“ носи със себе си много положителни послания– възползвайте се от това! Една уместна снимка, картинка, или gif, предизвикват усмивки и желание за повече от това, което предлагате.

Безплатни екстри

Можете да добавите ваучер за отстъпка, безплатна книга в PDF формат, опция за участие в томбола. Важно е да накарате потребителя да остане с впечатлението, че му давате повече, отколкото е предполагал, че ще получи.

Линк към най-популярното в сайта

Шансовете именно този потребител да е научил за сайта покрай нещо, популярно в него, са огромни. Защо не го подсетим с линк към това нещо? Има начини това подсещане да взима информация от социалните медии: кой продукт е най-споделян; коя статия е най-четена; коя услуга се препоръчва най-много.

Разбира се, не трябва да пренасищаме потребителя с излишна информация, защото времето, отделено за прочитане на съобщението е не повече от 10-15 секунди. Затова се стремим към кратко, ясно, и креативно послание.

Споделяне в социалните мрежи

Ако потребител сподели даден продукт, или услуга, това е една безплатна и крайно ефективна реклама, затова  бутоните за споделяне трябва да присъстват много и навсякъде в сайта. Препоръчително е и да присъстват и в thank you страницата. А в комбинация с някоя от по-горните идеи, може да закове потребителя като постоянен клиент.

Хареса ли ви прочетеното? Попитайте ни за оферта!